balqis binti mohd wazir , IIUM , bachelor of science (architectural studies) honour .

Thursday, September 1, 2011

151 : maaf zahir dan batin, eden.

Assalamualaikum :)
pertama sekali, balqis nak berterima kasih kepada semua yang penat lelah habiskan kredit untuk bagi ucapan hari raya dan hari raya. you guys are the sweetest friends i had ever met. tak kesah la korang wish lambat ke cepat ke atau tak wish langsung pun aku sangat menghargai. baru tadi IM dengan budak hostel. but, i can't tell who is she. dia cakap ada hadiah untuk aku. wooh, dah tua bangka pun ada hadiah hari jadi eh? arigatokozaimas. :) raya pulak, mula raya Johor lepas tu Perak. raya tahun ni tak best sebab seminggu je. sumpah tak best. sabtu balik rumah, ahad balik hostel. bila pulak nak jumpa kawan-kawan asrama yang lain? aduhhh., tak suka gilaa. dah lah, apa-apa pun, kepada semua visitors blog aku yang tak seberapa ni, thank you so much for reading. aku mintak maap lah ye kalau korang tak suka apa yang aku taip, maaf dari hujung rambut sampai ke ibu jari kaki aku. jaga diri baik-baik and have a safe journey. sekian , NING BALQIS anak MOHD WAZIR dan LEZA.