balqis binti mohd wazir , IIUM , bachelor of science (architectural studies) honour .

Friday, April 1, 2011

138 : the day she left me.


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Baru hari ni aku ada masa nak merajinkan diri untuk update blog. And ofcourse, aku nak cerita pasal semalam <3. Semalam kan, aku balik dari Seremban dengan budk dorm aku. Dari sekolah, ke busstop lepas tu ke ktm. Entah bas sekolah mana lah kan kitorang naik. Haha. Perjalanan dari pukul 2.45 sampailah 4.45 memang cukup memenatkan. Ktm memang panas kot, sesak pulak tu, memang patut la kan aku memejam je kat dalam kenderaan empat segi tu. Aihhh =,=

Ohh ya, by the way, rabu hari tu ada pertandingan kawad kaki, dan macam biasa lah kan, aku pun tak sangka aku akan sertai sekali. And guess what? Aku kawad untuk pengakap. Last year, pengakap dapat nombor 4. Cuba teka this year dapat menang tempat ke berapa? Ooo yeah, tempat keduaaa!! Sumpah macam tak caya. Ada dua kategori, satu NGO and satu lagi GO. That’s mean, NGO ada 3 pemenang dan GO ada 3 pemenang jugak. Ramai cakap pengakap looks cute. First time kot aku pakai full uniform. :) Hehehe.

aku, tasha, bubu

Oops, sambung cerita pasal semalam kan, sampai rumah pukul 5. Aku terus solat dan pergi sekolah lama aku. Pertemuan aku dan AH dah dirancang. Tapi, apa yang tak terancangnya, aku jumpa bubu, tasha, hana, fatasya dan juga azril. I was damn happy, you know? Wooooohhh. And I’m sad too, to know that tasha will go to SBP in Pahang, while zul and haiqal will go to somewhere else too. =,= tapi nak buat macam mana kan? 7 mei ni kalau tak silap ada hari anugerah cemerlang kat sekolah lama. Tak sabar nak pergi ni. :) okey okey, see you later! :)